Комп'ютери в Україні вики
Advertisement

Валерій Семенович Маковецький (народився 15 лютого 1961 в м. Талди-Курган) — український підприємець, співзасновник Групи компаній Фокстрот і голова наглядової ради мережі магазинів побутової техніки та електроніки «Фокстрот» [1].

Станом на 2018 Валерій Маковецький займає 55 позицію у списку “100 найбагатших людей України” за версією журналу Фокус[2].

Життєпис[]

Народився 15 лютого 1961 року в м. Талди-Курган (Казахстан).

У 1978 році закінчив загальноосвітню школу № 9 у м. Комунарськ на Луганщині. У 1984 закінчив на «відмінно» Комунарський гірничо-металургійний інститут, факультет технології машинобудування.

У 1981 рік — розпочав трудову діяльність на Комунарському металургійному заводі. З 1983 рік — працював токарем на Мелітопольському верстатобудівному заводі.

У 1985 рік — переїхав до Києва. Працював майстром механічного цеху виробничої дільниці на Київському виробничому об'єднанні імені Артема [3].

З 1994 року партнером по бізнесу Валерія Маковецького є Геннадій Виходцев[4]. В 1994 ними заснований бізнес з оптового продажу побутової техніки та електроніки в Україні, а з 1996 вони спільно розвивають роздрібну мережу, зокрема й під назвою «Фокстрот»[5].

В 1997 засновує бренд рітейлу побутової техніки та електроніки України «Фокстрот. Техніка для дому», а в 2004 став керівником Групи компаній «Фокстрот», яка розвиває бренди «Фокстрот. Техніка для дому» (омніканальний ритейл побутової та електронної техніки) і «Секунда» (годинниковий ритейл), а також «DEPO't Center» і «Fantasy Town» (управління нерухомістю) — нині ТМ «Фокстрот».[6].

У 2007 році Валерій Маковецький підтримав концепцію створення власних торгових марок. У портфель власних торгових марок Фокстроту входять наступні Private Label: Bravis, DELFA, LeChef[7].

Одружений. Виховав чотирьох дітей — трьох синів і доньку.

Громадська діяльність[]

З 2003 року за сприяння Валерія Маковецького у Києві проходить Міжнародний фестиваль зі спортивних танців Парад надій. З цього ж року (2003) у рамках турніру проходить змагання за Кубок Фокстрот на найкраще виконання однойменного бального танцю[8].

З 2004 є членом оргкомітету Всеукраїнського проекту «Похід Пам'яті», спрямованого на збереження історичної пам'яті та допомагає ветеранам праці і війни.

З 2006 — член оргкомітету Всеукраїнського соціального проекту «Велике серце маленького життя», що підтримує обдарованих дітей-сиріт зі всієї України.

У 2009 матеріально підтримав створення повнометражного художнього фільму Маленьке життя (режисер Олександр Жовна) та став співорганізатором соціального проекту «Народний кінозал».

2008 року входить до оргкомітету Всеукраїнського соціального проекту «Школа безпеки», спрямованого на пропаганду правил безпечної поведінки та здорового способу життя серед дітей та шкільної молоді.[9]

У 2013 став співорганізатором соціального проекту «Еко-клас», що покликаний підвищити ЕКО-культуру українців і сприяти зменшенню впливу людини на природу.

В 2018 став партнером Програми сприяння громадській активності «Долучайся!» соціальної ініціативи ENGAGE (за фінансування USAID) CASE Україна.[10]

Відзнаки[]

  • 2008-й — Національним бізнес-рейтингом визнаний «Лідером галузі».
  • 2008 р. — нагороджений орденом Української православної церкви рівноапостольного князя Володимира III ступеня за заслуги перед церквою за допомогу дітям, позбавлених батьківського тепла та турботи.
  • 2009 р. — отримав подяку Прем'єр-міністра України «за багаторічну добросовісну працю, значний внесок у реформування внутрішньої торгівлі, розвиток підприємництва та формування ринкової інфраструктури в Україні».

Примітки[]

Посилання[]

Advertisement