Комп'ютери в Україні вики
Advertisement
Logo ELAU

Історія[]

Створення компанії "Електронні архіви України" (ТОВ "ЕЛАУ") в листопаді 2010 року стало відправною точкою нового етапу розвитку українського ринку інформаційно-комп'ютерних послуг. А саме – впровадження прогресивних цифрових технологій в процеси поточної роботи пошуку і архівації документальних ресурсів.

Мета діяльності[]

Наша мета - забезпечити провідні українські компанії високоякісним сервісом зі створення цифрових архівів для будь-яких документів, фото- і відеоматеріалів, шляхом їх сканування, обробки і впровадження в електронну систему зберігання, пошуку і ефективного подальшого використання. Розуміючи новизну запропонованих послуг, однією з основних місій своєї діяльності, «ЕЛАУ» вбачає в просвітництві, а саме в роз’яснювальній роботі щодо перспектив оцифрування, нових можливостей архівних установ, тощо. "ЕЛАУ" надає повний цикл інноваційних технологічних рішень у сфері створення електронних архівів, а також забезпечує технологічну підтримку і сервісне обслуговування клієнтів на всіх етапах співпраці. Розуміючи важливість соціальної відповідальності бізнесу в сучасному суспільстві, ТОВ «ЕЛАУ», окрім комерційних проектів, в рамках затвердженої стратегії корпоративної соціальної відповідальності, впроваджує та готує до реалізації низку суспільно корисних проектів, спрямованих на всебічний розвиток Української Держави.

Види діяльності[]

Створення інформаційних ресурсів у сфері держустанов, закладів культури, освіти, силових відомств: оцифрування промислових масивів паперових документів, обробка й індексація графічних образів, завантаження до СЕД.

Зв'язок з підприємством[]

  • Київ, вул. Рейтарська, 13, офіс 4
  • тел./факс (044)498 2009
  • infoAtelau.org
  • http://www.elau.org

Особи[]

  • Дегтяренко Олег Олегович, керівник компанії

Клієнти компанії[]

Національна історична бібліотека України, Національний заповідник «Софія Київська», Державний архів Київської області, Державна науково-педагогічна бібліотека ім. В.О. Сухомлинського, Національний музей Історії України (м. Київ), тощо.

Членство в інших організаціях[]

«ЕЛАУ» є колективним членом Української бібліотечної асоціації, Київської міської асоціації роботодавців.

Advertisement